burger

Місцеві органи соцзахисту мають краще дбати про ВПО

Опубліковано 7 Вересня 2022 року, о 21:10

Про це вкотре наголосила Ірина Верещук під час наради щодо вирішення проблем, пов’язаних з виплатами для ВПО. Також віцепрем’єр звернула увагу на слабо організовану роботу районних управлінь соціального захисту населення (УСЗН).

Протягом липня – серпня на гарячі лінії Мінреінтеграції надійшли чисельні скарги на роботу місцевих УСЗН.

Зокрема, на цілодобову гарячу лінію Мінреінтеграції з кризових питань  прийнято 56 700 звернень, 50% з яких – це питання щодо виплати допомоги ВПО. На гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО лише за серпень надійшло  1 739 звернень, при цьому 60% питань також стосувались вищезазначеної проблеми.

Надходять також чисельні звернення людей особисто до віцепрем’єра Ірини Верещук.

Найчастіше люди скаржаться на відмову працівників соцзахисту повторно приймати заяви та розглядати їхні звернення.  А також – на затягування в опрацюванні справ.

Часто справи губляться в управліннях – якщо особи повторно переміщаються. Гальмує процес також недостатня комунікація між регіональними управліннями під час передачі справ. Як результат – справи не обробляються місяцями.

Інформаційно-обчислювальний центр (ІОЦ) Мінсоцполітики 2 вересня направив на місцеві УСЗН  списки осіб, які подавали заяви через Дію та яким не було нараховано виплати.

Загалом було надіслано 320 тисяч справ.

Віцепрем’єр-міністр звернулася до керівників всіх УСЗН з проханням забезпечити оперативне опрацювання списків. Вона наголосила на неприпустимості відмови громадянам у повторному розгляді їхніх заяв та звернулася до керівників департаментів соцзахисту населення ОВА та начальників районних  управлінь соцзахисту з проханням налагодити роботу управлінь: ознайомити працівників УСЗН з інструкціями ІОЦ Мінсоцполітики, оперативно опрацювати справи, які надав ІОЦ, та призначити виплати, які гарантує держава ВПО.

У разі виникнення додаткових питань керівники обласних департаментів соціального захисту населення та районних УСЗН можуть звернутися за роз’ясненнями до Інформаційно-обчислювального центру (ІОЦ) Мінсоцполітики за телефоном: (044) 494-19-10.

У разі виникнення проблем у ВПО при поданні заяв чи взятті на облік, звертайтесь до Мінреінтеграції:

15-48 – цілодобова гаряча лінія з кризових питань;

+38 (096) 078 84 33 – гаряча лінія для дзвінків з-за кордону та з ТОТ, WhatsApp/ Telegram/Viber;

+38 (066) 813 62 39 – гаряча лінія Уповноваженого з питань ВПО.