burger

Працівників кол-центрів Мінреінтеграції вчать правильно надавати психологічну підтримку

Опубліковано 12 Грудня 2022 року, о 13:15

У межах Нацпрограми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, яка ініційована Першою леді України Оленою Зеленською, тривають тренінги по стрес-менеджменту та психологічним технікам для операторів кризових гарячих ліній  Мінреінтеграції. На них вчать опановувати власний стрес та тренують правильно надавати психологічну підтримку людям.

Цьогоріч для співробітників Мінреінтеграції та операторів кол-центрів проведено 7 тренінгів, під час яких спеціалісти опанували прийоми психологічної допомоги населенню, що постраждало внаслідок російської агресії.

Мінреінтеграціїї на зв’язку з українцями у режимі 24/7. Знання, набуті на тренінгах Нацпрограми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки, зроблять комунікацію Міністерства з громадянами суттєво якіснішою.

Щомісяця на гарячі лінії Мінреінтеграціі надходить по 30-40 тисяч звернень. Працівникам кол-центрів доводиться постійно спілкуватися з громадянами, які стали жертвами війни. Це вимагає від спеціалістів вміння не лише гарно володіти власним емоційним станом, а й фахово надавати первинну психологічну допомогу.