Для отримання певних адміністративних чи соціальних послуг необхідно надати документ про зареєстроване місце проживання.
У ДМС роз’яснюють, що таким документом є витяг із реєстру територіальної громади.
Отримати витяг можна таким чином:
• звернутися до органу реєстрації або до ЦНАПу;
• отримати витяг у застосунку або на порталі Дія.
Важливо! Витяги з реєстру територіальної громади, отримані в електронній або паперовій формі, мають однакову юридичну силу.
Слід зазначити, що для підтвердження місця проживання, зареєстрованого до 1 грудня 2021 року, можна подавати відомості про місце проживання, які були внесені до:
• паспорта громадянина України у формі книжечки;
• паспорта громадянина України або закордонного паспорта у формі е-паспорта чи е-паспорта для виїзду за кордон;
• витягу з реєстру територіальної громади.