У Київській області повноцінно запрацював єдиний номер виклику екстрених служб 112, призначений для звернення громадян, які опинилися у надзвичайній ситуації. Про це повідомив очільник МВС Ігор Клименко.
Номер 112 можна використовувати як альтернативу гарячим лініям 101, 102, 103 та 104, щоб не витрачати час на дзвінки в кожну службу окремо. Оператори самостійно скерують запити до необхідних підрозділів відповідного реагування.
Важливо, що телефонна служба також дає змогу приймати звернення і від людей із порушенням слуху чи мовлення.
У МВС нагадують, що запровадження єдиного номера для виклику екстрених служб стартувало в місті Києві. За майже 3 місяці надійшло понад 167 тисяч викликів. Найчастіше дзвінки скеровувалися до Національної поліції України.