Зокрема, оператори гарячої лінії з кризових питань 15-48 прийняли більш ніж 15 тисяч дзвінків. Також вони надали відповіді на понад 3 тисячі звернень, які надійшли через месенджери.
Крім того, протягом минулого місяця співробітники колцентру Мінреінтеграції опрацювали більш ніж 7 тисяч дзвінків на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО.
Серед питань, з якими громадяни найчастіше зверталися на ці гарячі лінії Мінреінтеграції: виплата державної допомоги внутрішнім переселенцям, грошова допомога від міжнародних організацій, отримання гуманітарної та правової допомоги, виплата компенсацій власникам житла, які безкоштовно прихистили ВПО.
Також протягом травня оператори гарячої лінії Національного інформаційного бюро (НІБ) при Мінреінтеграції прийняли понад 8 тисяч дзвінків.
Нагадуємо, що зателефонувати на цілодобову гарячу лінію із кризового реагування можна за коротким номером: 15-48. Або написати у месенджери WhatsApp/Telegram/Viber на номер: (096) 078-84-33.
Також звернення приймаються:
• за допомогою вебпорталу гарячої лінії 15-48;
• через чат-бот у Telegram 1548_MinRe_bot;
• через електронну скриньку: [email protected].
Звернутися на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО можна за номером: (066) 813-62-39.
Зателефонувати на гарячу лінію НІБ – за номерами: 16-48 та +38 (044) 287-81-65 (для дзвінків з-за кордону).