![](https://minre.gov.ua/wp-content/uploads/2023/02/a9d18b62-9a59-44ce-8c32-9c621967a112.jpeg)
Перебуваючи за кордоном, чимало українців стикається з проблемою відновлення документів. Розповідаємо, як можна отримати картку платника податків, перебуваючи поза межами України.
Які документи потрібні?
1. Заповнена заява за формою № 5ДР.
2. Копія паспорта з чітким зображенням документа.
Де можна отримати картку платника податків:
– особисто у закордонній дипломатичній установі України;
– за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилаються поштою);
– через представника в українській податковій.
Звертаємо увагу, що для отримання картки платника податків представником необхідно мати такі документи:
– довіреність,
– документ, що посвідчує особу представника,
– копію документа, що посвідчує особу довірителя.