Так, організаціям, які завозять гуманітарну допомогу, можна буде продовжувати свою діяльність за звичними процедурами. Відповідні зміни були розроблені Мінсоцполітики та затверджені на засіданні Уряду.
Водночас вже з 1 грудня 2023 року отримувачі зможуть подавати декларацію онлайн через Автоматизовану систему реєстрації гуманітарної допомоги.
Перехідний період з можливістю подання паперової декларації триватиме до 1 квітня 2024 року. Протягом цього часу будуть опрацьовуватися конструктивні коментарі та пропозиції для покращення правового регулювання процедури ввезення й обліку гуманітарної допомоги.
Під час перехідного періоду фонди, громадські організації та інші отримувачі зможуть адаптувати свої процеси до використання цифрової системи й оцінити її переваги.
Зауважимо, що з 1 грудня в отримувача немає обов’язку користуватися лише паперовим чи цифровим механізмом. Тобто організація може використовувати будь-який варіант, що потім буде відображено у звітності.