burger

Якими питаннями цивільного населення опікується Координаційний центр при Київській ОВА

Опубліковано 21 Грудня 2023 року, о 11:39

Починаючи з червня 2023 року, Координаційний центр підтримки цивільного населення при Київській обласній військовій адміністрації надає допомогу громадянам, які цього потребують.

При Коордцентрі функціонують 7 робочих груп за напрямами діяльності з таких питань

– працевлаштування і професійна орієнтація;

– взаємодія з міжнародними організаціями та забезпечення гуманітарних потреб цивільного населення;

– ментальне здоров’я;

– підтримка ветеранів війни;

– проєкти відновлення та безбар’єрності;

– внутрішньо переміщені особи;

– захист прав дітей.

Підтримкою Коордцентру охоплені:

• 334 тисячі ВПО, серед яких 80 тисяч дітей;

• 12 тисяч осіб з інвалідністю;

• 63 тисячі людей похилого віку.

Координаційний центр постійно надає допомогу людям, які втратили житло внаслідок повномасштабної військової агресії рф проти України. Зокрема, вже створено 32 місця тимчасового поселення ВПО. Наразі у них мешкають понад 5 тисяч осіб.

Куди можуть звернутися ВПО й інші постраждалі від збройної агресії рф:

1. Гаряча лінія Департаменту соціального захисту населення Київської ОВА: (044) 290-41-97.

2. Гаряча лінія Департаменту соціального захисту населення Київської ОВА з питань постраждалого населення від збройної агресії рф: (066) 808-91-03.

3. Електронна адреса: [email protected].

4. Гаряча лінія Київської ОВА: (044) 363-07-34.

Нагадаємо, за ініціативи Мінреінтеграції Координаційні центри діють при кожній ОВА. Їхня діяльність спрямована на координацію надання допомоги постраждалому населенню, зокрема ВПО, ветеранам та членам їхніх сімей, дітям, людям похилого віку.