Зокрема, оператори гарячої лінії з кризових питань 15-48 прийняли близько 15 тисяч дзвінків. Також вони надали відповіді на більш ніж 6 тисяч звернень, які надійшли через месенджери.
Крім того, протягом минулого місяця співробітники кол-центру Мінреінтеграції опрацювали понад 6 тисяч дзвінків на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО.
Серед питань, з якими громадяни найчастіше зверталися на ці гарячі лінії Мінреінтеграції: виплата державної допомоги внутрішнім переселенцям, грошова допомога від міжнародних організацій, отримання гуманітарної допомоги, виплата компенсацій власникам житла, які безкоштовно прихистили ВПО.
Також протягом січня оператори гарячої лінії Національного інформаційного бюро (НІБ) при Мінреінтеграції прийняли майже 10 тисяч дзвінків.
Нагадаємо, зателефонувати на цілодобову гарячу лінію з кризового реагування можна за коротким номером: 15-48. Або написати у месенджери WhatsApp/Telegram/Viber на номер: (096) 078-84-33. Також можна написати на електронну пошту: [email protected].
Звернутися на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО можна за номером: (066) 813-62-39.
Зателефонувати на гарячу лінію НІБ – за номерами: 16-48 та +38 (044) 287-81-65 (для дзвінків з-за кордону).