Зокрема, оператори гарячої лінії з кризових питань 1548 прийняли майже 12 тисяч дзвінків. Також вони надали відповіді на понад 2 тисячі звернень, які надійшли через месенджери.
Крім того, протягом минулого місяця співробітники кол-центру Мінреінтеграції опрацювали більш ніж 3 тисячі дзвінків на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО.
Серед питань, з якими громадяни найчастіше зверталися на ці гарячі лінії Мінреінтеграції: виплата державної допомоги внутрішнім переселенцям, грошова допомога від міжнародних організацій, отримання гуманітарної, соціальної та правової допомоги, евакуація, виплата компенсацій власникам житла, які безкоштовно прихистили ВПО.
Також протягом серпня оператори гарячої лінії Національного інформаційного бюро (НІБ) при Мінреінтеграції прийняли близько 9 тисяч дзвінків.
Нагадуємо, що зателефонувати на цілодобову гарячу лінію з кризового реагування можна за коротким номером 1548. Або написати у месенджери WhatsApp/Telegram/Viber на номер: (096) 078-84-33.
Крім того, звернення приймаються:
• за допомогою вебпорталу гарячої лінії 1548;
• через чат-бот у Telegram 1548_MinRe_bot;
• через електронну скриньку: [email protected].
Звернутися на гарячу лінію Уповноваженого з питань ВПО можна за номером: (066) 813-62-39.
Зателефонувати на гарячу лінію НІБ — за номерами: 1648 та +38 (044) 287-81-65 (для дзвінків з-за кордону).