Наприклад, 07.10.2022
Наприклад, 07.10.2022
Наприклад, 07.10.2022
Наприклад, 07.10.2022
Наприклад, 07.10.2022

Снавер Сейтхалілєв: «Цифрові послуги мають велике значення для реінтеграції наших громадян»

Опубліковано 07 Липня 2021 року, о 13:50

Про це заступник міністра з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України Снавер Сейтхалілєв сказав в рамках Всеукраїнського форуму «Україна 30. Міжнародна політика».

«Цифрові послуги мають велике значення і позитивний вплив на те, щоб реінтегрувати наших громадян, максимально спростити надання медичних, освітніх, соціальних, адміністративних та інших послуг. В міністерстві ми бачимо цей процес у двох напрямках: переведення послуг в онлайн формат і фізичне наближення державних послуг до наших громадян - тобто надання цих послуг саме на КПВВ. І в контексті другого напрямку вже створено сучасні багатофункціональні сервісні зони із ЦНАПами на КПВВ, де наші громадяни мають можливість отримати послуги соціального напрямку, земельного напрямку, паспортні послуги. І статистика показує, що ці послуги дуже актуальні. Такі сервісні зони вже створені на КПВВ Щастя та Новотроїцьке, Чонгар, та йдуть роботи на КПВВ Станиця Луганська», - наголосив Снавер Сейтхалілєв.

Заступник міністра додав, що впровадження всіх державних електронних послуг для наших громадян з ТОТ є одним із ключових пріоритетів Мінреінтеграції. Відтак, він нагадав, що вже запущено електронну довідку ВПО, послугу єМалятко, віртуальний мобільний номер.

«Протягом року плануємо запустити онлайн-послуги з переоформлення довідки ВПО через портал Дія; подачу заявок на надання щомісячної адресної допомоги ВПО з використанням порталу Дія; впровадження віддаленої ідентифікації та верифікації отримувачів пенсій, які проживають на ТОТ; запровадження дистанційної подачі документів до освітніх центрів «Крим-Україна» та «Донбас-Україна». До 2023 року планується перевести усі державні послуги для мешканців ТОТ в онлайн-формат, - резюмував Сейтхалілєв, додавши - Важливо відкривати шляхи, щоб громадяни більше користувалися державними послугами. В цьому треку дуже важливим є застосунок Дія, який став єдиним віконцем для отримання державних послуг, та завдяки якому держава стає ближче до своїх громадян».

 

                                       Телеграм-канал Мінреінтеграції   До розділу новин