Наприклад, 05.08.2021
Наприклад, 05.08.2021
Наприклад, 05.08.2021
Наприклад, 05.08.2021
Наприклад, 05.08.2021

У травні на гарячу лінію Мінреінтеграції надійшло понад 70 дзвінків від громадян

Опубліковано 14 Червня 2021 року, о 15:25

З 13 квітня 2021 року з метою налагодження ефективної роботи та для більш зручної та оперативної комунікації із громадянами та об’єктивного і своєчасного розгляду звернень Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України запустило роботу телефонної «гарячої лінії».

Так, протягом травня 2021 року на «гарячу лінію» Мінреінтеграції надійшов 71 дзвінок від громадян.

Найбільш поширені питання допомоги для внутрішньо переміщених осіб – 22 дзвінки. Зокрема, у цьому напрямку надходили питання щодо програми  KfW, отримання тимчасового житла для ВПО, а також компенсації за зруйноване житло у Донецькій та Луганській областях.

Поширеною темою звернень на гарячу лінію також була процедура виплати матеріальної допомоги політв’язням та полоненим, зокрема щодо визначення статусу політв’язням. Питання також стосувалися пенсійного забезпечення мешканців ТОТ та перетину контрольно-пропускних пунктів вздовж лінії дотику.

Усі дзвінки були опрацьовані працівниками профільних структурних підрозділів Міністерства в порядку черги. Кваліфіковані відповіді надавалися безпосередньо під час дзвінка або ж, якщо питання не стосувалося теми чергового, їх приймали на доопрацювання та інформували громадян додатково у визначені законодавством строки.

Нагадаємо, що щовівторка та щочетверга працює «гаряча лінія» Мінреінтеграції – 0800750107.

У зазначені дні та час громадяни можуть звертатися на телефонну «гарячу лінію» до чергового структурного підрозділу на профільну тематику за наступним графіком, доступним за посиланням.

Важливо. Звернення громадян, в яких порушено питання довідкового або ж консультативного характеру, розглядаються безпосередньо під час проведення «гарячої лінії», однак, якщо відповідь на питання вимагатиме додаткового вивчення, то вона буде надана громадянину у визначені законодавством строки у письмовому вигляді або ж за допомогою додаткового дзвінка відповідного структурного підрозділу.

Додамо, що з метою ефективного реагування та якісної консультації, просимо ставити конкретні питання і розраховувати час, оскільки гаряча лінія користується високим попитом (щоб наші співробітники мали змогу проконсультувати якомога більше громадян).

Усі телефонні дзвінки записуються і реєструються з метою покращення роботи зі зверненнями громадян!