Реєстр волонтерів існує в Україні ще з 2014 року, адже саме тоді нові виклики для країни породили потужний рух громадян, які хотіли допомагати армії.
Що дає реєстрація?
Згідно з Податковим кодексом суми коштів, які збирає волонтер, не будуть включатися до його щорічного оподаткованого доходу. Важливо, щоб гроші, які він отримує, були зібраними на спеціальний рахунок або картку, а витрати на благодійність мали документальне підтвердження.
Де подати заявку?
Запит можна зробити у податковій за місцем реєстрації або особисто чи поштовим відправленням.
Які документи необхідні?
1. Довідка з банку (банків) форми 4-РВ.
2. Копії паспорта, витягу про місце реєстрації й ідентифікаційного коду.
3. Заява за формою 1-РВ.
Що буде, якщо не зареєструватися у Реєстрі волонтерів?
Реєстрація не є обов’язковою, основна її мета – вберегти волонтера від несправедливих обвинувачень і мінімізувати всі ризики в питаннях оподаткування.
Пам’ятайте! Необхідно зберігати документи, що стосуються вашої благодійності: чеки, накладні, фотозвіти.