burger

У жовтні на гарячу лінію Мінреінтеграції надійшло понад 30 дзвінків від громадян

Опубліковано 9 Листопада 2021 року, о 15:58

З 13 квітня 2021 року з метою налагодження ефективної роботи та для більш зручної та оперативної комунікації із громадянами та об’єктивного і своєчасного розгляду звернень Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України запустило роботу телефонної «гарячої лінії».

Так, протягом жовтня 2021 року на «гарячу лінію» Мінреінтеграції надійшло 33 дзвінки від громадян.

Найбільш поширені питання стосувалися оформлення документів, які посвідчують особу громадянина України та оформлення документів для внутрішньо переміщених осіб. Також багато питань стосувалися процедури виплати матеріальної допомоги політв’язням та полоненим, а також  допомоги для ВПО. Зокрема, щодо останнього надходили питання щодо програми отримання житла, компенсації за зруйноване житло у Донецькій та Луганській областях та отримання іпотечного кредиту.

Поширеною тематикою звернень також були питання щодо пенсійного забезпечення мешканців ТОТ, перетину контрольно-пропускних пунктів вздовж лінії дотику та пунктів щеплення від COVID-19.

Усі дзвінки були опрацьовані працівниками профільних структурних підрозділів Міністерства в порядку черги. Кваліфіковані відповіді надавалися безпосередньо під час дзвінка або ж, якщо питання не стосувалося теми чергового, їх приймали на доопрацювання та інформували громадян додатково у визначені законодавством строки.

Нагадаємо, що щовівторка та щочетверга працює «гаряча лінія» Мінреінтеграції – 0800750107.

У зазначені дні та час громадяни можуть звертатися на телефонну «гарячу лінію» до чергового структурного підрозділу на профільну тематику за наступним графіком, доступним за посиланням.

Важливо. Звернення громадян, в яких порушено питання довідкового або ж консультативного характеру, розглядаються безпосередньо під час проведення «гарячої лінії», однак, якщо відповідь на питання вимагатиме додаткового вивчення, то вона буде надана громадянину у визначені законодавством строки у письмовому вигляді або ж за допомогою додаткового дзвінка відповідного структурного підрозділу.

Додамо, що з метою ефективного реагування та якісної консультації, просимо ставити конкретні питання і розраховувати час, оскільки гаряча лінія користується високим попитом (щоб наші співробітники мали змогу проконсультувати якомога більше громадян).