burger

Якщо втрачений зв’язок: в Україні працює кол-центр з розшуку осіб зниклих безвісти

Опубліковано 27 Травня 2022 року, о 14:53

Кабінет Міністрів України на своєму засіданні 20 травня призначив Олега Котенка Уповноваженим з питань осіб, зниклих безвісти за особливих обставин. Уповноважений вже приступив до своїх обов’язків з координації розшуку зниклих та вирішення інших, пов’язаних з цим питань.

Слід зазначити, що Олег Котенко вже має досвід такої роботи: з 2014 року очолював ГО «Група «Патріот», яка, серед іншого, займалася розшуком безвісти зниклих військовослужбовців Збройних сил України. За час своєї діяльності активістам вдалося звільнити близько 300 осіб.

Наразі Уповноважений, зокрема, координує кол-центр з розшуку зниклих безвісти як військових, так і цивільних осіб й співпрацює з Національним Інформаційним Бюро при Мінреінтеграції, у питаннях інформації щодо зниклих безвісти.

«Для того, щоб повідомити про зниклу людину необхідно звернутися на «гарячу лінію» кол-центру за номером  0 800 339 247 з понеділка по п’ятницю з 9:00-18:00. У суботу і неділю кол-центр працює у віддаленому режимі. Інформація приймається у вигляді повідомлень на номер 095 896 0421 у вайбер та телеграм. Також для зв’язку з працівниками кол-центру можна скористатися електронною адресою: [email protected]. Крім того, громадяни можуть зателефонувати на мій особистий телефон за номером 099 792 0126 для уточнення інформації», – зазначив Котенко.

За його словами, охочим скористатися «гарячою лінією» варто бути готовими, що їх попросять надати біографічні дані зниклої людини, її фото, а також надати іншу додаткову інформацію. Під час спілкування, також треба буде заповнити анкету та надіслати її на телеграм, вайбер або на електронну адресу.

Уповноважений також уточнив, що після обробки інформації, працівники кол-центру зв’яжуться із заявником для деталізації певних моментів й проінформують щодо подальших дій. Своєю чергою, близькі зниклого можуть вільно передзвонювати на «гарячу лінію, щоб надати нову інформацію про зниклого або дізнатися про результати розшуку. Також, раз на 10 днів працівники кол-центру здійснюють зворотний зв’язок із заявником для оновлення інформації.