У січні-листопаді поточного року оператори гарячих ліній міністерства опрацювали 553 531 дзвінок.
Найчастіше громадяни зверталися до кол-центру Мінреінтеграції з питаннями щодо оформлення та виплати державної допомоги внутрішнім переселенцям (37% дзвінків). 31% звернень стосувалися безвісти зниклих осіб (до вересня 2023 року Уповноважений з питань осіб, зниклих безвісти за особливих обставин, був посадовою особою Мінреінтеграції).
Також серед найактуальніших питань: грошова допомога від міжнародних організацій (7,5%), отримання гуманітарної допомоги (3,5%), отримання номерів телефонів інших установ, організацій, волонтерів (2,5%).
Найбільше звернень за цей час надійшло з Харківської області (15,79%), міста Києва (13,04%), Львівської (9,25%), Дніпропетровської (8,28%), Одеської (7,87%), Київської (5,51%), Полтавської (5,06%) областей.