Наразі вони створені у 8 найбільш постраждалих громадах. Про це повідомляє Мінінфраструктури.
У компетенції комісій – обстеження будинків; складання актів; внесення результатів до Реєстру пошкодженого та знищеного майна; розрахунок сум компенсацій мешканцям.
Власники житла мають особисто допустити комісії для обстеження квартир і будинків та надати правовстановлюючі документи.
У разі, якщо документи знищені внаслідок затоплення, їх необхідно відновити. Для цього потрібно звернутися до центрів надання адмінпослуг, щоб отримати інформацію з Реєстру речових прав на нерухоме майно, або до органів місцевої влади.
Грошову допомогу за пошкоджене житло можна буде отримати за допомогою послуги єВідновлення у застосунку Дія.
Що стосується знищеного майна, то до вступу в дію постійного порядку надання компенсацій працюватиме тимчасова спрощена процедура. Подання заяв відбуватиметься у паперовому вигляді безпосередньо через представників органів місцевого самоврядування, а з 15 липня – також через застосунок Дія.