Фахівці Мінреінтеграції щоденно опрацьовують майже 200 звернень громадян України. Загалом упродовж травня на цілодобову «Гарячу лінію з кризових питань» звернулось 5120 осіб.
Переважна більшість звернень надходила із Запорізької (940), Донецької (265) та Харківської (258) областей. У порівнянні з квітнем, таких звернень дещо поменшало через зниження кількості гуманітарних коридорів.
Найчастіше на «Гарячу лінію» звертаються з питаннями щодо:
- одержання статусу ВПО, права на отримання соціальної допомоги та її зарахування;
- порядку перетину державного кордону студентами, які навчаються за кордоном;
- отримання допомоги відповідно до програм міжнародних партнерів;
- реєстрації на одержання компенсації за втрачене майно.
Оперативне реагування спеціалістів з кризових питань дозволяє зменшити соціальну напругу серед громадян, які потребують допомоги, й сприяє координації дій профільних державних органів.
Для роботи фахівців, які опрацьовують звернення й надають роз’яснення заявникам, підготовлено низку інформаційних матеріалів, які містять порядок врегулювання основних питань та механізми їх застосування.