burger

Департамент кризового реагування

До складу Департаменту кризового реагування входять п’ять відділів та сектор:

  • відділ менеджменту кризових ситуацій
  • відділ координації роботи коллцентру
  • відділ зв’язків з громадянами, що потрапили у кризову ситуацію
  • відділ відновлення інфраструктури
  • відділ у справах депортованих
  • сектор гуманітарного розмінування

Основним завданням Департаменту кризового реагування є участь у забезпеченні формування та реалізації державної політики з питань:

  • дотримання норм міжнародного гуманітарного права на всій території України;
  • захисту прав і свобод осіб, які порушено внаслідок тимчасової окупації частини території України або втрати контролю над її частиною;
  • координації діяльності з надання гуманітарної допомоги цивільному населенню під час збройного конфлікту;
  • координації заходів з організації гуманітарних коридорів для забезпечення безпечного транзиту гуманітарної допомоги на тимчасово окуповану територію та/або надання медичної допомоги цивільному населенню та пораненим на тимчасово окупованій території та/або евакуації цивільного населення, поранених та загиблих з тимчасово окупованої території;
  • здійснення заходів з протимінної діяльності.

Основним завданням відділу менеджменту кризових ситуацій є координація діяльності з надання гуманітарної допомоги цивільному населенню під час збройного конфлікту.

Основним завданням відділу координації роботи коллцентру є:

  • забезпечення сталого цілодобового функціонування «гарячої лінії» Міністерства з кризових питань 15-48 (далі – колл-центр), гарячої лінії Уповноваженого з питань внутрішньо переміщених осіб, Уповноваженого з питань осіб, зниклих безвісти за особливих обставин за допомогою засобів телефонії та інших «гарячих ліній» роботу яких організовано на базі Міністерства за допомогою інших телекомунікаційних засобів;
  • проведення аналізу звернень, що надходять до колл-центру у розрізі соціально-економічних напрямів, які потребують негайного врегулювання та надання пропозицій.

Основним завданням відділу зв’язків з громадянами, що потрапили у кризову ситуацію є:

  • організація та забезпечення розгляду звернень, що надійшли до Відділу, Департаменту;
  • розроблення пропозицій за результатами їх розгляду(опрацювання) з метою формування державної політики (визначення напрямів роботи).

Основним завданням відділу відновлення інфраструктури є організація роботи щодо здійснення стратегічного планування відновлення інфраструктури тимчасово окупованих територій України, а також прилеглих до них територій.

Основним завданням відділу у справах депортованих є організація та координація заходів з повернення на територію України, на якій органи державної влади здійснюють свої повноваження в повному обсязі, громадян України, зокрема дітей, примусово переміщених (депортованих) на тимчасово окуповану територію або на територію Російської Федерації, інших держав, а також здійснення заходів щодо забезпечення захисту прав осіб, депортованих за національною ознакою.

Основним завданням сектору гуманітарного розмінування є:

  • координація, збір, узагальнення та проведення аналізу інформації щодо осіб, які постраждали від вибухонебезпечних предметів, та бере участь у заходах із забезпечення таких осіб та членів їх сімей медичною, психологічною, професійною, соціальною допомогою;
  • участь в забезпеченні функціонування системи управління інформацією в сфері протимінної діяльності;
  • координація та здійснення заходів з інформування населення щодо ризиків, пов’язаних із вибухонебезпечними предметами;
  • передача громадам деокупованих територій постійних систем позначення небезпечних ділянок забруднених вибухонебезпечними предметами.